کد خبر 1246922
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
عربشاهی: پرسپولیس و استقلال در دربی فقط ۵ دقیقه بازی کردند/ گل‌محمدی اشتباه ”کُچ“ کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخابی‌ها در دربی حذفی فقط پنج دقیقه فوتبال بازی کردند و در سایر دقایق بازی شور و حالی از دو تیم ندیدیم.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: دربی در هر شرایطی حساس است و در جام حذفی این حساسیت دوچندان می‌شود. متأسفانه همین شرایط باعث شد که بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد نباشیم و سرخابی‌ها در حد نام‌شان بازی نکردند.

وی ادامه داد: استرس در ساق پای بازیکنان هر دو تیم نمایان بود، به ویژه استقلالی‌ها که اکثر پاس‌های‌شان اشتباه بود. وقتی به بازی پرسپولیس هم نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در دربی موقعیت آنچنانی برای مهاجمان تیم خلق نشد. سرخپوشان با داشتن شش هفت بازیکن ملی‌پوش نباید به این شکل بازی کنند.  تیم گل‌محمدی می‌توانست در 90 دقیقه کار را تمام کند. در کل باید بگویم که فقط پنج دقیقه از دو تیم در دربی فوتبال دیدیم و سایر دقایق هیچ شور و حالی از سرخابی‌ها در دربی ندیدیم.

بیشتر بخوانید:

بحران مالی دوباره در پرسپولیس با بند جدید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به عقیده من گل‌محمدی تیمش را محتاط به زمین فرستاد و خوب ”کُچ“ نکرد. سعید آقایی و آل‌کثیر را زودتر باید به زمین می‌فرستاد و پرس را از جلوی زمین انجام می‌دادند. دفاع سه نفره استقلال وقتی با پرس بازیکنان پرسپولیس مواجه می‌شدند و نمی‌توانستند حفظ توپ کنند و مرتکب اشتباه می‌شدند و سرخپوشان می‌توانستند به استقلال ضربه بزنند.

عربشاهی با بیان این جمله که ”پرسپولیس به خودش باخت.“، یادآور شد: همانطور که گفتم پرسپولیس مقابل استقلال محتاط بازی کرد و همین احتیاط باعث شد که ارنج تیم هم اشتباه باشد. اگر سرخپوشان با دو مهاجم نوک از ابتدا بازی می‌کردند می‌توانستند فشار بیشتری روی مدافعان پرسپولیس وارد کنند، خط دفاعی استقلال نشان داده است که تحت فشار مرتکب اشتباه می‌شود و ما می‌توانستیم از اشتباهات خط دفاعی استقلال بهترین استفاده را بکنیم. اگر با دو مهاجم از ابتدا بازی می‌کردیم و مثل بازی‌های قبل با برنامه‌ و بدون احتیاط بازی می‌کردیم با دو گل برنده می‌شدیم.

 وی در پایان درباره رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید دربی را فراموش کنند و تمرکزشان روی سه بازی باقیمانده تا پایان لیگ بگذارند. سپاهان تیم گردن‌کلفت و مدعی جدی قهرمانی است. تیمی است که با برنامه بازی می‌کند و مدیریت خوبی در رأس این باشگاه قرار دارد. قهرمانی در دست پرسپولیس است، فقط نباید در این سه بازی لغزشی از سوی تیم به وجود بیاید تا همه پنجمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان را جشن بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رحمت IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    18 8
    آقای عربشاهی، یه نگاه به آمار بازی بنداز. متوجه میشی هم تعداد پاسهای استقلال بیشتر بود و هم دقت پاسهای استقلال. خسته شدیم از بس شما خواستین همه چی رو وارونه نشون بدین. پیروزی به معنای واقعی کلمه در بازی جلوی استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      5 10
      از اسمت پیداست مال عهد دقیانوسی ک خبر نداری پرسپولیس ده ساله پرسپولیسه...
  • لنگ فاسد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    23 7
    حاجی آمار بازی رو نگاه کن ببین کدوم تیم پاس اشتباه بیشتری داشته و کدوم تیم آمار پاس صحیح بیشتری داشته،دربی ۱۳۱ دقیقه طول کشید ولی تیم حکومتی لنگ حتی یه کرنر هم نداشت خخخخ
    • معین IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      0 0
      دوست عزیز اینقدر زود قضاوت نکن تیم کیسه بیشترین اشتباه رو داشته پاس گل و شوت هایی که بازیکنان کیسه کش فاسد زدند زیاد بود آمار پاسگاری هردو تیم تا آنجا مساوی بود اما دقت پاس بیشتر برای تیم پرسپولیس بود پس لطفاً دقت کن
  • سعید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 7
    سلام مشرق جان انعکاس بده و جان خود فیلم حرکت آهسته (slow motion) را در دقیق ۴۹ بازی بررسی کنید داور فغانی پنالتی صددرصد خطا عارف غلامی به روی امید عالیشاه در دقیقه ۴۹ نیمه دوم که از پشت میاد با گذاشتن اول دست و درگیر کردن پا در محوطه جریمه موقعیت تک به تک امید عالیشاه رو با برهم زدن تعادل امید و فاصله گرفتن توپ از پای امید و تلو تلو خوردن امید عالیشاه را گرفت در این صحنه فاصله دا ر تا موقیت خطا زیاده و یه بازیکن جلوی دید داور را گرفته و این خطا در نقطه کور دا ر بنظر قرار گرفته و عارف غلامی در این صحنه خطا ابتدا با تغییر ناگهانی به سمت امید عالیشاه یه خطا ریز انجام میده و با فیلم بازی کردن خودشو جوری زمین‌میزنه ویا طوری پاشو درگیر میکنه که واقعا هم بیفته و با صحنه سازی تونست تمام افکار وحواس اول گروه داوری بعد بازیکنان و دوربین را متوجه خودش کنه و بتونه داور با حرفه ای گری تمام فریب بدهد فقط من نمی دونم هیچ رسانه ای متوجه این خطا نشدن و در تحلیل داوری فقط به خطا دیگه پرداختن، من از نرم افزار ویژه استفاده کردم و فیلم را به فریم به فریم برسی کردم توصیه میکنم شما هم همین کار را بکنید مشرق جان
    • علی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      3 7
      داور با 40کیلو اضافه وزن از قاره سیاه اوردن برای موفقیت ششتقلال
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      9 3
      خوبه که فقط تو دیدی ، همین دو بازی آخر دربی که در بازی قبل پنالتی استقلال را داور هاپولی کرد و در این بازی هم که تیم مورد علاقه دولت شکست خورد ثابت میکند اگر کمک وزیر و ناداوری ها نباشد تیم حکومتی اصلا نمی توانست آنقدر با اسنپ از دکان وزارت ورزش جام تحویل بگیرد
  • امین IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 8
    خواهشا انقدر یه باخت ساده از یه تیمی که سالهاست جام ندیده رو بزرگ نکنید. تیم های ضعیف و کوچک با بردن تیم های بزرگ خوشحال میشن و تیم های بزرگ با بدست آوردن جام! گل محمدی و پرسپولیس بیخود رفتن تو جو دربی و اصلا بازی خودشون رو نکردن. اشتباهی که تو فینال آسیا هم انجام دادن. الان هم بهتره وارد حاشیه نشن و کار اصلی خودشون که جام گرفتن هست رو ادامه بدن. اصلا هم وارد کل کل با تیم های ضعیف نشید که اونها دقیقا همینو میخوان. این دعواها مال قدیما بود که سطح دو تیم قابل مقایسه بود. الان آخه استقلال چی داره که در موردش بحث کنیم؟!
  • ارشاد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    8 4
    تیم حکومتی طاقت باخت نداره
  • یاسر IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 0
    چرا انقدر خود باخته ای تو خودت شهامت حرف راست زدنو نداری امارو ببین بعد قضاوت کن یه شوت نداشتید یه کرنر نداشتین واسه تیم ملی با این بازیکنا باید گریست راه به جایی نمیبریم برو دنبال کیروش و سوادش بگرد با بازیکنای استقلال داشت اسپانیارو میزد طارمی اونجا خراب کرد
  • سعید IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 2
    تیم حکومتی ، تیمی است که قراردادهای آنچنانی و میلیون دلاری می بنده . تیم پرسپولیس در سه سال دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته و عیارش فوتبالیش مشخص است. خودتون هم می دونید که از دولت استقلالی دستور رسید که شمارو به خدا حذفی رو بدین ششتقلال تا ضعفشون رو با این جام بپوشونن و هی ما رو الکی نکوبن. برد حذفی هدیه دولت به مافیای هوچیگری بود
  • زهره IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 1
    تبانی شد.
  • زهره IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 2
    در ایران ورزش نیست. قمارخانه است. در بخش های ورزشی تلویزیون و رادیو هر شخصی که واقعیت را بگوید برکنار می شود و به بخش دیگری می رود. عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس